Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

Իրադարձություններ Հայաստանում

Հունիսի 30-ին, 2022 թ., ՏՅՈՒՏՈՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑԻ բացման միջոցառում

Հունիսի 30-ին, 2022 թ., ՏՅՈՒՏՈՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑԻ բացման միջոցառում

ՏՅՈՒՏՈՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑԻ բացման միջոցառումը կկայան հունիսի 30-ին ժամը 17:30 Հոգեսոցիալական կարգավորման կենտրոնում,

սիրով սպասում ենք!


Ռեքավերի Քոլեջում մեկնարկում է Տյուտորների/Ուղեկցող մասնագետների դպրոցը


Դասընթացի նպատակը

 

  • Հաշմանդամություն, զարգացման խնդիրներ ունեցող
  • սոցիալականացման դժվարություններ ունեցող
  • սոցիալական տարբեր միջավայրերում, կրթության և կյանքի տարբեր ֆունկցիոնալ ոլորտներում աջակցության կարիք ունեցող անձանց շրջանում մասնագիտական անմիջական աջակցությանն ուղղված տեսական գիտելիքների և մասնագիտական հմտությունների ձևավորում, ինչը հնարավորություն կտա ուղեկցող մասնագետին ունենալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և կարողություններ տյուտորի/ուղեկցող մասնագետի գործունեություն ծավալելու համար:


Դպրոցի դասախոսական կազմում ընդգրկված են ինչպես Հայաստանի լավագույն մասնագետները, այնպես էլ միջազգային թրեյներներ և դասախոսներ։


Դպրոցի ղեկավարն և ծրագրի հեղինակն է Հանրապետական մանկավարժա-հոգեբանական գնահատման կենտրոնի վերապատրաստող մեթոդիստ, հոգեբան, վարքային մասնագետ, հոգեբան Հայկանուշ Դիլանյանը։


Դպրոցի հանդիսավոր բացումը կկայանա հունիսի 30-ին, ժամը 17:30 Հոգեսոցիալական կարգավորման կենտրոնում, հասցե՝ Նալբանդյան 47:


Բացմանը կներկայացվի Տյուտորների դպրոցի ծրագիրը, կներկայացվի դասախոսական կազմը։


Նախատեսված է սուրճի հյուրասիրություն։


Տեղեկատվություն ընդունելության վերաբերյալ՝


Դասերի մեկնարկը՝ 07.07.2022, ժամը 10:00


Դասընթացի մասնակիցներ կարող են լինել բակալավրի կրթական աստիճան ունեցող հոգեբաններ, հատուկ հոգեբաններ, սոցիալական մանկավարժներ, հատուկ մանկավարժներ, լոգոպեդներ, ծնողներ և տյուտորի/ուղեկղցող մասնագետի առնվազն մեկ ուսումնական տարի փորձ ունեցող անձիք:


Շտապեք! Տեղերը խիստ սահմանափակ են։


Դասաժամերի քանակը՝ 42 ժամ


Մասնակցության համար նախապես գրանցվել՝ գրելով նամակ մեր ֆեյսբուքյան էջին:


Դասընթացի հիմնական ուղղությունները

 

  1. Տյուտորի/ Ուղեկցող մասնագետների իրավագիտակցության, արժեքներին, գաղափարներին, մասնագիտական էթիկային ուղղված գիտելիքների և հմտությունների ձևավորում:
  2. Տյուտորի/Ուղեկցող մասնագետի դերը, գործառույթները, հիմնական նպատակները,աշխատանքի հիմնական ուղղություները:
  3. Հաշմանդամություն, զարգացման խնդիրներ ունեցող, սոցիալականացման դժվարություններ ունեցող, սոցիալական տարբեր միջավայրերում, կրթության և կյանքի տարբեր ֆունկցիոնալ ոլորտներում աջակցության կարիք ունեցող անձանց առանձնահատկությունները:
  4. Տյուտորի/ ուղեկցող մասնագետների աշխատանքի գործնական ուղղությունները: Աշխատանք վարքի հետ, հմտությունների և կարողությունների ձևավորում, անհատական զարգացման և ուսուցման նպատակների իրագործման գործնական տեխնիկաներ և մեթոդներ:
 

Դպրոցի վերջնարդյունքները՝


Ուսուցման ավարտին դասընթացի մասնակիցները`

 

  1. Կիմանան երեխաների, հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց իրավունքների վերաբերյալ:
  2. Ձեռք կբերեն գիտելիքներ հաշմանդամություն ունեցող երեխաների և դեռահասների հետ կրթական և այլ սոցիալական վայրերերում տյուտորի/ուղեկցող մասնագետի մասնագիտական գործունեության գաղափարախոսության, արժեքների և էթիկական կանոնների վերաբերյալ :
  3. Կիմանան տյուտորի/ուղեկցող մասնագետի դերը, գործառույթները, հիմնական նպատակները,աշխատանքի հիմնական ուղղություները և միջավայրերը:
  4. Գիտելիքներ ձեռք կբերեն նորմատիպիկ զարգացման ընթացքի, ինչպես նաև տարբեր խանգարումների դեպքում անձի առանձնահատկությունների վերաբերյալ:
  5. Ձեռք կբերեն տեսական գիտելիքներ տարբեր սոցիալական վայրերում սոցիալապես ոչ հարմարվողական վարքաձևերի հետ աշխատանքի վերաբերյալ:
  6. Ձեռք կբերեն գործնական հմտություններ ուղղված տարբեր սոցիալական վայրերում սոցիալապես ոչ հարմարվողական վարքաձևերի ֆունկցիոնալ վերլուծությանը և դրանց հետ աշխատանքում ռազմավարությունների մշակմանը:
  7. Կհասկանան`որոնք են տեղափոխման հետ կապված դժվարությունները, կկարողանան պլանավորել և գործնական ռազմավարություն ձևավորել տեղափոխման դժվարությունները հաղթահարելու համար:
  8. Ձեռք կբերեն տեսական գիտելիքներ և գործնական հմտություններ տեսողական աջակցման միջոցների վերաբերյալ:
  9. Կիմանան անհատականան ուսուցման ծրագրերի, սովորողի կարիքներին համապատասխան ուսումնական նյութերի հարմարեցման դերն ու մեխանիզմները, և կկարողանան աջակցել ուսումնական նյութերը սովորողի կարքներին հարմարեցնելու և կիրառելու գործընթացին:
  10. Ձեռք կբերեն տեսական գիտելիքներ նկարչական արտթերապիայի միջոցով հոգեբանական ախտորոշման վերաբերյալ, կկարողանան գործնականում կիրառել արտթերապիայի հիմնական սկզբունքները:
  11. Կիմանան աստիճանական դեսենսիբիլիզացիայի տեխնիկայի տեսական և կիրառական հիմքերը:
  12. Ձեռք կբերեն գիտելիքներ կրթական միջավայրերում այլընտրանքային հաղորդակցման միջոցների դերի, նշանակության և կրառման սկզբունքների վերաբերյալ:
  13. Կիմանան էրգոթերապիայի դերի մասին դպրոցում:
  14. Կտարբերակեն` ինչով է տարբերվում տյուտորը/ ուղեկցող մասնագետը դայակից:
  15. Կիմանան դպրոցական և այլ սոցիալական միջավայրերում բարդ և բազմակի հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց մասնագիտական աջակցման առանձնահատկությունները:
  16. Ձեռք կբերեն գործնական նախնական հմտություններ բարդ և բազմակի խանգարումներ ունեցող մարդկանց տարբեր սոցիալական վայրեր ուղեկցելու համար:

Սկզբնաղբյուր. Ռեքավերի Քոլեջ
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Loading...
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

ՀՀ ԱՆ. Մարդասիրական օգնությամբ ստացված դեղ միելոմա հիվանդության բուժման համար
ՀՀ ԱՆ. Մարդասիրական օգնությամբ ստացված դեղ միելոմա հիվանդության բուժման համար

Առողջապահության նախարարությունը «Հայաստան-Արցախ» հիմնադրամի կողմից` որպես մարդասիրական օգնություն, ստացել է Իտալիայի «ԲԻԷՍՓԻ Ֆարմասյութիքալս» դեղագործական...

«Արմենիա» ՀԲԿ-ն աշխատանքի է հրավիրում. armeniamedicalcenter.am
«Արմենիա» ՀԲԿ-ն աշխատանքի է հրավիրում. armeniamedicalcenter.am

«Արմենիա» ՀԲԿ-ն աշխատանքի է հրավիրում...

ՀՀ ԱՆ. Ծննդօգնության ծրագրում ֆինանսական սկզբունքների վերանայում
ՀՀ ԱՆ. Ծննդօգնության ծրագրում ֆինանսական սկզբունքների վերանայում

Առողջապահության նախարարությունը մշակել է կեսարյան հատումների աճի զսպմանն ու նվազեցմանն ուղղված միջոցառումների նոր ծրագիր...

Հայտարարություն. ultraimaging.am
Հայտարարություն. ultraimaging.am

Անցեք ցանկացած ՄՌՏ, ԿՏ, ՈՒՁ, ԷխոՍԳ և Դուպլեքս հետազոտություն սկսած 55,000 դրամից և ստացեք 10% հետվճար...

Սուիցիդները` օրախնդիր. Հոգեկան առողջության ազգային կոալիցիայի նիստը
Սուիցիդները` օրախնդիր. Հոգեկան առողջության ազգային կոալիցիայի նիստը

Սույն թվի սեպտեմբերի 10-ին Երևանում` «Անի Գրանդ» հյուրանոցում, կայընթացավ Սուիցիդների կանխարգելման համաշխարհային օրվան նվիրված Հոգեկան առողջության ազգային...

ԼՈՒՐԵՐ: Իրադարձություններ Հայաստանում
Սեմինարների շարք՝ նվիրված Կրծքով կերակրման համաշխարհային շաբաթին. morevmankan.am
Սեմինարների շարք՝ նվիրված Կրծքով կերակրման  համաշխարհային շաբաթին. morevmankan.am

Կրծքով կերակրման համաշխարհային շաբաթն այս տարի նշվում է 2024 թ. օգոստոսի 1-7-ը, որի շրջանակում ՅՈՒՆԻՍԵՖը, ԱՀԿ-ն և Կրծքով կերակրման գլոբալ դաշինքը...

Գիտաժողով «Դեղաբուժության ժամանակակից մոտեցումները՝ նորարարություն և լավագույն փորձ» թեմայով
Գիտաժողով «Դեղաբուժության ժամանակակից մոտեցումները՝ նորարարություն և լավագույն փորձ» թեմայով

Ս/թ հուլիսի 12-ին «Վահե Մելիքսեթյան» կրթաբժշկական հիմնադրամի, «Ազգային բժշկական պալատի» և «Հայ-ամերիկյան դեղագետների ասոցացիայի» կողմից կազմակերպվել էր...

ԼՈՒՐԵՐ: Իրադարձություններ Հայաստանում
«Դեղաբուժության ժամանակակից մոտեցումները՝ նորարարություն և լավագույն փորձ» թեմայով գիտաժողով
«Դեղաբուժության ժամանակակից մոտեցումները՝ նորարարություն և լավագույն փորձ» թեմայով գիտաժողով

«Վահե Մելիքսեթյան» կրթաբժշկական հիմնադրամը, «Ազգային բժշկական պալատը» և «Հայ-ամերիկյան դեղագետների ասոցացիան» ներկայացնում են...

ԼՈՒՐԵՐ: Իրադարձություններ Հայաստանում
Հունիսի 28-29-ը, 2024 թ․, 3-րդ ամենամյա Սրտանոթային սիմպոզիում
Հունիսի 28-29-ը, 2024 թ․, 3-րդ ամենամյա Սրտանոթային սիմպոզիում

Հարգելի կոլեգաներ, Ուրախ ենք տեղեկացնել, որ 3-րդ ամենամյա Սիրտանոթային սիմպոզիումի ծրագիրը...

ԵՊԲՀ. Ռումինիայում կկայանա iCREATE ամառային դպրոցը` նախատեսված հանրային առողջության ոլորտի համար
ԵՊԲՀ. Ռումինիայում կկայանա iCREATE ամառային դպրոցը` նախատեսված հանրային առողջության ոլորտի համար

Հարգելի ուսանողներ,

2024 թվականի հունիսի 17-22-ը Ռումինիայի Կլուժ-Նապոկա քաղաքի համալսարանի...

ՀՀ ԱՆ. Մրցույթ` էթիկայի հանձնաժողովի անդամի ընտրության համար
ՀՀ ԱՆ. Մրցույթ` էթիկայի հանձնաժողովի անդամի ընտրության համար

Առողջապահության նախարարությունը հայտարարում է մրցույթ էթիկայի հանձնաժողովի անդամ ընտրվելու համար...

ՀՀ ԱՆ. Մրցույթ` առողջապահության նախարարության կլինիկական փորձարկումների էթիկայի հանձնաժողովի անդամների ընտրության համար
ՀՀ ԱՆ. Մրցույթ` առողջապահության նախարարության կլինիկական փորձարկումների էթիկայի հանձնաժողովի անդամների ընտրության համար

Առողջապահության նախարարությունը հայտարարում է մրցույթ կլինիկական փորձարկումների էթիկայի հանձնաժողովի անդամ ընտրվելու համար...

ԵՊԲՀ. «Էնդոկրինոլոգիան լաբորատոր ախտորոշման պրիզմայով» միջազգային գիտագործնական կոնֆերանս
ԵՊԲՀ. «Էնդոկրինոլոգիան լաբորատոր ախտորոշման պրիզմայով» միջազգային գիտագործնական կոնֆերանս

«Էնդոկրինոլոգիան լաբորատոր ախտորոշման պրիզմայով»  միջազգային գիտագործնական կոնֆերանս-ցուցահանդեսի  համանախագահներն էին ԵՊԲՀ կլինիկական լաբորատոր ախտորոշման...

ԼՈՒՐԵՐ: Իրադարձություններ Հայաստանում
Կայացավ «Կեսարյան հատման ժամանակակից հիմնախնդիրները» թեմայով միջազգային գիտաժողովը. morevmankan.am
Կայացավ «Կեսարյան հատման ժամանակակից հիմնախնդիրները» թեմայով միջազգային գիտաժողովը. morevmankan.am

Մայիսի 25-ին «Մարգարյան ծննդատուն» ՄՄԱՊԳՀԿ-ն կազմակերպել էր միջազգային գիտաժողով՝ «Կեսարյան հատման արդի հիմնախնդիրները» թեմայով...

ԼՈՒՐԵՐ: Իրադարձություններ Հայաստանում
2024թ. հունիսի 1-ին․ Հետբուհական կրթության և շարունակական մասնագիտական զարգացման գիտաժողով ի հիշատակ դր. Արամ Չոբանյանի
2024թ. հունիսի 1-ին․ Հետբուհական կրթության և շարունակական մասնագիտական զարգացման գիտաժողով ի հիշատակ դր. Արամ Չոբանյանի

Շարունակական մասնագիտական զարգացմանը նպաստելու մեր առաքելությանը համահունչ, ինչպես նաև Հայ օգնության ֆոնդի (ՀՕՖ) աջակցությամբ...

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ